perm_phone_msg609 124 500
call694 500 189
electrical_servicesKable w peszlu
local_shippingZ dostawą pod Twój adres
receiptFaktura VAT
paymentPłatności online oraz tradycyjne
Zwroty i reklamacje

W czym możemy Ci pomóc?

  • Sprawdzimy Twój aktualny status reklamacji
  • Anulujemy wcześniej złożone reklamacje
  • Wprowadzimy nowe dane adresowe
  • Zmienimy ilość reklamowanych produktów

 Skontaktuj się z nami


 

 Składanie reklamacji na podstawie rękojmi

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu ( .

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

SMART ELEKTRO Marcin Pałubski
Kartlewo 40

72-110 Przybiernów

Więcej informacji na temat Reklamacji oraz formularz reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu (REKLAMACJA) - Regulamin


 

 Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SMART ELEKTRO Marcin Pałubski
Kartlewo 40

72-110 Przybiernów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Więcej informacji na temat zwrotów oraz wzór oświadczenia znajdziesz w regulaminie sklepu (PRAWO ODSTĄPIENIA) - Regulamin

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl